آیا بادام برای افزایش قد مفید است؟

فهرست

این سوال همیشه مطرح بوده است که آیا بادام بعنوان یک آجیل، برای افزایش قد مفید است؟ قد بلند بودن فواید خاص خودش را دارد. قد بلند نه تنها جلوه ای عالی به شما می دهد، بلکه سطح اعتماد به نفس شما را در مجامع عمومی افزایش می دهد. در این مقاله قصد داریم به موضوع افزایش قد با بادام بپردازیم.

درباره افزایش قد

افزایش قد به عنوان یک ویژگی ژنتیکی، تا حدی در کنترل ما نیست. زیرا هورمون‌های رشد در بدن انسان‌ها متفاوت عمل می‌کنند. به گفته متخصصان، قد یک فرد با ژنتیک او تعیین می شود و اعتقاد بر این است که رشد فرد پس از رسیدن به سن 18 سالگی متوقف می شود.

اما، از سوی دیگر، برخی از متخصصان معتقدند که با افزودن برخی مواد غذایی به رژیم غذایی روزانه می‌توان قد را تا چند اینچ افزایش داد. درست همان گونه که خوردن غذاهای خاص می تواند به کاهش وزن شما کمک کند. به طور مشابه، غذاهایی نیز وجود دارند که قد شما را افزایش می دهند.

در این مطلب سعی شده است این مواد غذایی و نحوه خوردن آنها مشخص شوند. همچنین، افزایش قد مستلزم یک روال سختگیرانه از فعالیت های بدنی است که از این مواد غذایی در جهت افزایش قد حمایت کند.

بادام در ظرف سنگی

آجیل هایی مانند بادام، بادام زمینی و دانه هایی مانند تخمه کدو، دانه های کتان حاوی مواد معدنی ضروری و اسیدهای آمینه ای هستند که به ترمیم و ساخت بافت های جدید کمک می کنند.

فواید بادام برای افزایش قد

بادام سرشار از مواد مغذی و یک غذای مهم برای سلامتی است. پروتئین ها و ویتامین های مختلف موجود در آجیل، مواد مغذی مختلفی را برای بدن فراهم می کنند و به رشد قد کمک می کند.

آنها حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه هستند که به ترمیم بافت های بدن و رشد استخوان ها و ماهیچه ها کمک می کنند و در نهایت باعث افزایش قد نیز می شود. بادام به دلیل محتوای بالای ویتامین ها و مواد مغذی ضروری برای افزایش قد می تواند نقش مهمی در رشد استخوان ها داشته باشد.

بادام غنی از فیبر، منگنز و ویتامین E است. ویتامین E یک ویتامین محلول در چربی است که به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند. کمبود این ویتامین مهم می تواند عوارض جانبی جدی در رشد کودکان ایجاد کند. بادام همچنین سلامت استخوان را ارتقا داده و به افزایش سریع قد کمک می کند.

 برای افزایش قد، علاوه بر مصرف بادام، به طور منظم ورزش کنید. مطمئن شوید که هر شب حداقل هشت ساعت می خوابید. تا حد امکان از نوشیدنی های کافئین دار (چای، قهوه) خودداری کنید.

براساس آنچه گفته شد توصیه می کنیم که از بادام برای افزایش قد بصورت تدریجی استفاده کنید زیرا برای آن مفید است. امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *